SVN Releases > Requests

Logo signature

(1/2) > >>

6michel:
Bonjour,  :)
Je souhaiterais rajouter une image comme logo dans l'interface utilisateur de la messagerie rouncube (messagerie proposée par planet hoster en automatique de cpanel)
J'ai tenté en rajoutant mon code html, mais cela ne fonctionne pas. On voit le cadre de l'insertion de l'image, on voit le titre quand on pointe avec la souris dessus, mais pas d'image.
L'image est petite en pixels, et en dimensions également.
Merci de m'éclairer sur ce problème qui est important pour moi et mon équipe.

Cordialement

Hello,  :)
I would like to add an image as a logo in the user interface rouncube messaging (messaging proposed by planet hoster automatic cpanel)
I tried adding in my html code, but it does not work. We see the framework of the integration of the image, we see the title when you point the mouse over, but no picture.
The image is small pixels, and also dimensions.
Thank you to enlighten me on this issue that is important to me and my team.

Sincerely

ABerglund:
This is a pending feature request, not yet implemented. See http://trac.roundcube.net/ticket/1488676

6michel:
Bonjour ABerglund
Merci beaucoup pour votre réponse rapide.
Je souhaite comme beaucoup d'entre nous que vous solutionnez ceci dans un bref délai. Car votre messagerie Rouncube est très bien fait et performant.
Merci encore et tenez moi au courant dès que possible...

Hello ABerglund
Thank you very much for your quick response.
I want as many of us as you Solve this in a short time. For your messaging Rouncube is very well done and effective.
Thank you again and let me know as soon as possible ...

SKaero:
If you want a image in your signature right now upload it to your server and link to it with an absolute url.

6michel:
Bonjour SKaero,
Merci pour votre réponse, je vais voir de très près ce que vous m'indiquez pour tenter et procéder à cet url

Hello,
Thank you for your answer, I will get very close to what you tell me to try and make this url

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version